Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

Allt väl

Av Pia Brejding - 4 augusti 2011 20:31

Vi har varit i Laxå o haft det superbra.

Barnen, inte M3, o Thomas har badat mycket. Inte jag för jag håller koll på land ;)

        Gallabergssjön  

  

Vi har fixat tomten rätt mkt, köpt en gräsklippare o rensat i det alltför övervuxna vinbärslandet. Tanken är nog att en friggebod ska placeras där. Någongång, inom en snar framtid.

Idag fyller min syster år, trettifemton, o imorgon fyller M1 6.


efter     före



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia Brejding - 5 april 2012 21:17

hehe...var 8 månader sen jag skrev ngt, och jaaaa massor har hänt såklart. Johanna har bytt skola, nu är hon tillbaka på Hagaskolan i samma klass som hon lämnade för att börja i Brandbergens musikklass...hur den läraren kan ha blivit just det är no...

Av Pia Brejding - 17 augusti 2011 20:12

M1 skolades in på 6 års igår, förutom att hon var som en fästing och väldigt blyg gick allt bra. Hon tvärvägrade att stanna kvar och äta lunch fastän vi båda skulle få äta med henne, hon ville bara därifrån. IDAG gick det mycket bättre. Vi åt lun...

Av Pia Brejding - 9 augusti 2011 09:39


Min vackra hund...  

Av Pia Brejding - 8 augusti 2011 19:59


Igår vid 23 kom vi hem från Laxå. Dagen hade varit rätt jobbig, så när kl var 19 fick jag spunk och vi beslöt oss för att åka hem, en dag tidigare än bestämt. Tack o lov så var hemresan skön, tre av fem (vi hade kusin Sarah med oss) sov så färden var...

Av Pia Brejding - 7 juli 2011 20:07


M1 och M2 kan leka i 20 minuter, max, utan bråk. Sen flyger tydligen Satan själv i de båda. Jobbigt och väldigt tråkigt. Ja, varför? Kom gärna med svar.   Vi var i Laxå i 4 dagar förra veckan, kom hem i söndags. Under den tiden byggde T en lekpla...

Ovido - Quiz & Flashcards