Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

I´m lovin it

Av Pia Brejding - 9 maj 2011 19:23

Åhhh denna härliga underbara sol och lagom varma väder. Det gör mig alldeles glad.  Mannen är glad.

Barnen är glada, typ nästan.

M2 är sjuk, feber med tillhörande förkylning och falsk krupp. Imorse vaknade han med 40 grader och var rätt loj. Ganska skönt förvisso med lite lugn o ro, men deet är INTE kul med sjuka barn. Han är lite bättre nu, kan ha att göra med de supparna han fått.

M3 verkar oxå vara lite vissen, och det gör mig orolig. 37.8 hade hon nu för en liten stund sen och inte lika pigg och glad som vanligt. Hur man nu kan mäta sånt när hon bara är två månader..Jag kommer nog inte sova bra inatt.


Återkommer.

 
 
Linda

Linda

18 maj 2011 08:18

Hej! Jag kommer gärna över till dig med lite Buzzadorgrejer och present till bebban! Jag är ledsen att jag inte tagit tid till det tidigare, har jobbat nonstop känns det som. Hur är era planer idag? Typ efter lunch nångång?

KRAM Linda

http://sensist.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia Brejding - 5 april 2012 21:17

hehe...var 8 månader sen jag skrev ngt, och jaaaa massor har hänt såklart. Johanna har bytt skola, nu är hon tillbaka på Hagaskolan i samma klass som hon lämnade för att börja i Brandbergens musikklass...hur den läraren kan ha blivit just det är no...

Av Pia Brejding - 17 augusti 2011 20:12

M1 skolades in på 6 års igår, förutom att hon var som en fästing och väldigt blyg gick allt bra. Hon tvärvägrade att stanna kvar och äta lunch fastän vi båda skulle få äta med henne, hon ville bara därifrån. IDAG gick det mycket bättre. Vi åt lun...

Av Pia Brejding - 9 augusti 2011 09:39


Min vackra hund...  

Av Pia Brejding - 8 augusti 2011 19:59


Igår vid 23 kom vi hem från Laxå. Dagen hade varit rätt jobbig, så när kl var 19 fick jag spunk och vi beslöt oss för att åka hem, en dag tidigare än bestämt. Tack o lov så var hemresan skön, tre av fem (vi hade kusin Sarah med oss) sov så färden var...

Av Pia Brejding - 4 augusti 2011 20:31

Vi har varit i Laxå o haft det superbra. Barnen, inte M3, o Thomas har badat mycket. Inte jag för jag håller koll på land ;)         Gallabergssjön      Vi har fixat tomten rätt mkt, köpt en gräsklippare o rensat i det alltför övervuxna vinb...

Ovido - Quiz & Flashcards