Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Pia Brejding - 28 maj 2011 18:48

Igår var det lite halvt tufft.

Martin började dagen med att vara lite grinig.

Thomas tog med honom, och Patricia, till tyresö c på lunch tillsammans med Sven och Ak. Jag fick äran att vara hemma med M1, M3 och J som var hemma från skolan, en bra lösning :)

I tyresö hade allt varit bajs, ett ord han tycker är bra att använda. Mer orkar jag inte skriva om det :/

Kl 16 var det dags att påbörja färden till slagsta för att fira min mamma som fyllde 65 i torsdags. P´s Jocke skulle följa med så vi tog två bilar, och på så sätt kunde P få övningsköra lite oxå. M2 somnade innan de hade hunnit hämta J, skönt för de andra tre i den bilen ;) I min bil var det lugnt och skönt och det tackar jag oxå för.

Väl framme...tjaaaa, vad ska jag skriva? M2 var ju nyvaken och satte sig tyvärr på tvären direkt. Att vuxna sen har en tendens att tjata och tro att det blir bra gjorde inte saken bättre. OCH varför tror "man" att barn ska lyssna på någon/några som man ev träffar två ggr/år? OCH ordet bajs är för mig rätt ointessant och heller inte särskilt irriterande, att M2 är stark, för stark, är jobbigt. Att en vuxen slänger ut sig "han har nog ADHD" gör inte mig gladare.


På måndag ska vi iaf på 4 års kontroll och prata om hans utbrott.


Tjing från mig

Ovido - Quiz & Flashcards